„Stacja chillout” usytuowana jest w Molo Camp i działać będzie do końca wakacji. Będzie można tam spotkać się z prowadzącymi rozgłośni, nadającymi swoje codzienne relacje znad morza. Na gości czekają kulinarne atrakcje: będzie można spróbować pizzy Chillizet, czy drinka „Chillizet Fresa”.
Wraz z uruchomieniem letniej rezydencji Chillizet na antenie pojawią się konkursy, w których nagrodami będą zaproszenia do Molo Camp z noclegiem i atrakcjami wodnymi.
Jednocześnie 10 lipca na warszawskim Targu Śniadaniowym zadebiutował Chillizet Food Truck -. Przez całe wakacje w każdy weekend pojawiać się będzie w Warszawie, Trójmieście i Jastarni. W menu pojawi się klasyczne chilli con carne, a także krewetki w sosie bisque i orzeźwiające andaluzyjskie gazpacho, a także niebanalne napoje: matcha latte, combucha i wychillowana herbata z owocami i miętą. Wszystkie dania kosztować będą 20, a napoje - 10 złotych.












