Kwota transakcji między Jayem-Z i LVMH nie została ujawniona. Koncern nie komentuje szczegółów finansowych transakcji. Wiadomo jedynie, że raper po odsprzedaży poły udziałów, będzie dalej uczestniczył w procesie produkcji marki szampana Armand de Brignac.
Shawn Carter (tak naprawdę nazywa się Jay-Z) inwestycję w Armand de Brignac rozpoczął w 2006 roku i zwiększył swój udział w 2014 roku. Marka znana jest z charakterystycznego logotypu łopaty na środku butelki. W 2019 roku sprzedało się 900 tys. butelek szampana Armand de Brignac.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rynek-marek-luksusowych-jaka-wartosc-kto-liderem-global-powers-of-luxury-goods-2020-the-new-age-of-fashion-and-luxury ##
Jay-Z współpracuje z LVMH
- Jesteśmy przekonani, że sama potęga globalnej dystrybucji Moët Hennessy, niezrównana moc naszego portfela i długoletnie doświadczenie w rozwijaniu marek luksusowych dadzą Armand de Brignac siłę, której potrzebuje, aby jeszcze bardziej rozwijać się i wzrastać - komentuje Jay-Z.

Phillippe Schaus, prezes grupy alkoholowej LVMH Moët Hennessy, powiedział, że firma była zainteresowana marką artysty ze względu na jej atrakcyjność dla "globalnego i zróżnicowanego konsumenta dóbr luksusowych". - Armand de Brignac łamie bariery i odzwierciedla współczesny luksus, zachowując jednocześnie tradycje regionu Szampanii - ocenił Schaus.











