Jaźwiecki i Kucińska: z Novimedia Content Publishing do własnej agencji Polish Creative Group

Działalność rozpoczęła agencja content marketingowa Polish Creative Group, której szefem jest Maciej Jaźwiecki, a głównym konsultantem - Angelika Kucińska. Oboje poprzednio pracowali w Novimedia Content Publishing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Polish Creative Group zajmuje się tworzeniem strategii i zarządzaniem treściami kreatywnymi dla firm - na wszystkie możliwe platformy i narzędzia (m.in. internet i custom publishing). Agencja dostarcza kontent w każdej formie: tekstowej, graficznej i wideo. Stale współpracuje w tym zakresie z I Like Photo Group, znaną agencją specjalizującą się w produkcji treści foto i wideo.

Obecnie Polish Creative Group realizuje projekty dla Tomasz Ossoliński Group, Gdansk Shipyard/ISD Polska, Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej, MTM Ostróda czy Panattoni Europe. Agencja planuje uruchomienie biur na Ukrainie i w USA. Jest też partnerem wspierającym w Content Marketing Institute.

Szefem Polish Creative Group jest Maciej Jaźwiecki, który poprzednio przez wiele lat był związany z Novimedia Content Publishing, z którą m.in. zdobył 13 nagród światowych przyznawanych przez Custom Content Council. Wcześniej był konsultantem m.in. dla takich marek jak VISA, Burton Snowboards, DuPont. Jednocześnie jest doradcą strategicznym w Polsko-Ukraińskiej Izbie Gospodarczej.

Z kolei głównym konsultantem ds. strategii w Polish Creative Group, nadzorującym działania agencji, jest Angelika Kucińska. Poprzednio w Novimedia Content Publishing odpowiadała za obsługę firm takich jak Peugeot, Śnieżka czy Raiffeisen Bank Polska, a wcześniej współtworzyła magazyn miejski „Hiro” i pracowała w serwisie T-Mobile Music.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą