Jean Louis David rozpoczyna współpracę z PromoTraffic

Marka z branży fryzjerskiej Jean Louis David nawiązała współpracę z agencją digitalową PromoTraffic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jean Louis David powierzył PromoTraffic prowadzenie oraz optymalizację kampanii Google Ads.

Celami współpracy są: podniesienie liczby rezerwacji w salonach stacjonarnych i wzrost sprzedaży w sklepie internetowym.

Przy wyborze agencji Jean Louis David wziął pod uwagę doświadczenie zespołu w pracy z grupą docelową ich usług oraz polecenie ze strony jednego ze swoich partnerów.

Portfolio Jean Louis David obok salonów fryzjerskich rozwija się również o usługi barberskie, kosmetyczne oraz szeroką gamę kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji włosów. Marka prowadzi też sklep internetowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji