Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 24 do 30 września br. była stacja TVN. Jej udział spadł o 0,02 pkt. proc. do 16,02 proc. – wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 0,03 pkt. proc. do 14,70 proc. Na ostatnim miejscu podium uplasowała się TVP1 z wynikiem na poziomie 14,08 proc. (po wzroście o 0,23 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,22 proc., wzrost o 0,04 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) także pozycję lidera zajęła TVN, która zyskała tutaj 0,43 pkt. proc. do 17,86 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się Polsat, po wzroście udziału o 0,31 pkt. proc. do 16,79 proc. Z kolei na trzecie miejsce awansowała TVP1 (10,61 proc.; wzrost o 0,44 pkt. Proc.), spychając z podium TVP2.

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,46 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”. Wysoką widownię zanotowały również inne sztandarowe seriale TVP: „Na dobre i na złe” (5,82 mln), „Ojciec Mateusz” (5,00 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,69 mln).
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 24.09-30.09.2012 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 24.09-30.09.2012 - grupa 16-49











