Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatnim okresie (V– VII.06) 21,7 proc. co w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku oznacza spadek o 1 proc. - wynika z najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,0 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,1 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,7 proc. (wzrost o 0,6 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,2 proc. (wzrost o 0,3 punktu proc.). Kolejne Radio Maryja – 1,8 proc. (spadek o 0,54 punktu proc.), Radio Bis – 0,60 proc. (wzrost o 0,23 punktu proc.), Dwójka – 0,5 proc. (spadek o 0,08 punktu proc.).
Spore zmiany w rynku rozgłośni ponadregionalnych. Swoje wyniki znacząco poprawiło radio Tok FM - aż o 0,16 punktu proc. - duży spadek radia Wawa.

Udział w rynku słuchalności Marzec maj 2006Kwiecień - czerwiec 2006Maj : lipiec2006maj : lipiec2005Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM21,80%22,50%21,70%22,70%Radio Zet18,50%18,00%18,00%18,10%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia14,20%14,10%14,70%14,10%Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,30%6,30%6,20%5,90%Radio Maryja2,30%2,00%1,80%2,34%Bis Polskie Radio0,70%0,60%0,60%0,37%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,60%0,50%0,58%Stacje ponadregionalneRadiostacja0,60%0,80%0,90%0,80%Radio Wawa0,80%0,70%0,70%0,97%Radio TOK FM0,80%0,70%0,60%0,44%Grupy radioweGrupa TIME [43]8,10%8,20%8,90%7,42%Audytorium17 [17]5,20%5,30%5,30%5,54%Grupa AGORA [28]4,80%4,60%4,40%4,78%Grupa AD.POINT [11]1,70%1,80%1,90%1,57%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,, próba odpowiednio: 22 958, 22 955, 22 967.

W porównaniu do 2005 roku wzrósł zasięg dzienny RMF FM - wynosi blisko 28%, co oznacza, że każdego dnia kontakt z tą stacją ma ponad 8,3 mln słuchaczy. Kolejna w rankingu rozgłośnia, radio ZET, notuje wynik o 4% niższy, co wskazuje na to, że dziennie słucha tej stacji ponad 1,2 mln osób mniej niż radia RMF FM. Zasięg dzienny Marzec maj 2006Kwiecień - czerwiec 2006Maj : lipiec2006maj : lipiec2005Stacje ogólnopolskieRMF FM27,40%27,70%27,80%27,55%Radio Zet24,20%23,60%23,80%23,60%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia15,60%15,70%16,40%15,47%Trójka - Program 3 Polskiego Radia7,50%7,60%7,60%6,89%Radio Maryja3,80%3,40%3,20%3,61%Bis Polskie Radio1,00%0,90%1,00%0,79%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia1,10%1,00%1,00%1,15%Stacje ponadregionalneRadiostacja1,30%1,60%1,60%1,37%Radio Wawa1,40%1,30%1,20%1,39%Radio TOK FM1,10%1,10%1,00%0,63%Grupy radioweGrupa TIME [43]11,10%11,10%11,70%9,93%Audytorium17 [17]8,00%7,90%7,70%8,10%Grupa AGORA [28]6,30%6,10%6,00%6,31%Grupa AD.POINT [11]2,60%2,70%2,70%2,18%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,, próba odpowiednio: 22 958, 22 955, 22 967.











