"Jedz jak chcesz" - rusza nowa platforma komunikacji Dan Cake

Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Jedz jak chcesz" - rusza nowa platforma komunikacji Dan Cake

W swojej dotychczasowej komunikacji marka Dan Cake, pod hasłem „Daj sobie czas”, skupiała się na promowaniu korzyści wynikających z atrybutów produktowych, charakterystycznych dla swoich kategorii rynkowych. Podkreślana była przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu, będące efektem korzystania na co dzień z pakowanych wyrobów piekarniczych i cukierniczych.

„Jedz jak chcesz” to nowa, inkluzywna komunikacja, która odchodzi o kreowania potrzeb, a skupia się na autentycznych historiach odbiorców marki.  

Nowe założenia komunikacyjne mają pozwolić marce lepiej adresować motywacje szerszej grupy odbiorców.

- Nowa platforma komunikacyjna znacząco zmienia optykę dialogu między naszą marką, a jej odbiorcami, stawiając w centrum konsumentów i ich prawdę o sposobie używania naszych produktów. Dobre jedzenie nie powinno być bowiem zarezerwowane tylko dla tych, którzy posiadają umiejętności, czas i miejsce, by przyrządzić sobie posiłek. Dan Cake, jako marka oferująca wysokiej jakości, nowoczesne produkty piekarnicze, zawsze dba, by z jednej strony wpisywały się one w styl życia współczesnego człowieka, a z drugiej, by ułatwiały mu codzienność  – komentuje Wiktor Kowalski, head of marketing, Dan Cake Polonia.

Zwyczajni ludzie i ich codzienne życie

Zmianie platformy komunikacji towarzyszy kampania otwierająca, której bazę stanowi nowy film wizerunkowy marki. Jego bohaterami są zwyczajni ludzie i ich codzienne życie, na które składają się zabiegane poranki w kuchni czy wieczorne spotkania w gronie znajomych. Dan Cake jest ich towarzyszem, elementem większej całości, a przedstawione sytuacje toczą się na zasadach, które tworzą sami bohaterowie, na własnych warunkach.

Stawiając na nowy przekaz komunikacyjny, marka zadbała również o redefinicję strategii działań w swoich social mediach. Planowane są regularne współprace z influencerami, reprezentującymi świat młodych ludzi, aktywnie spędzających czas wolny czy też zwolenników sprytnych rozwiązań kulinarnych. Zmieni się również tone of voice komunikacji, formaty publikacji i intensywność dialogu z odbiorcami.

Kampania promująca nową platformę komunikacji w pierwszym etapie obejmie kanały takie jak: reklamy w sieciach kin Multikino i Helios, Addressable TV w stacji TVN, VOD (Player i Polsat Box), promocję płatną w kanałach social media (Instagram, TikTok oraz Facebook), kampanie rich media, a także promocje w popularnych aplikacjach zakupowych (Listonic, Blix, Glovo).

Za opracowanie nowej platformy komunikacji, ideę, nadzór strategiczny i key visual odpowiada Bluerank. Spot został zrealizowany przez KeyStory. Działania w social mediach, w tym współprace z influencerami, realizowane są przez Tears of Joy. Landing page został stworzony przez agencję Ancymony, która odpowiada także za PR i kontakt z mediami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele