Dyrektor marketingu TUI odchodzi z firmy po 27 latach

Jeremy Ellis, szef brytyjskiego i irlandzkiego działu marketingu i customer experience koncernu turystycznego TUI, po 27 latach żegna się z firmą. Zastąpi go Katie McAlister, obecna dyrektor działu digital.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jeremy Ellis był odpowiedzialny za rebranding Thomson Travel Group, którą TUI przejęło w roku 2000. Marketingiem TUI UK&Irleand kierował zaś od 2011 roku. Zanim otrzymał awans na to stanowisko, kierował kolejno działami rozwoju produktu, wydawniczym i CRM oraz innowacji. Z firmą związany był łącznie od 1995 roku. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane.

- Miałem wielkie szczęście przejść tak długą i fantastyczną karierę w TUI. Zostawienie firmy będzie trudne, ale wiem, że to właściwa decyzja - komentuje Jeremy Ellis

Nowa dyrektor, Katie McAlister, obowiązki Ellisa przejmie oficjalnie 1 czerwca. Z firmą związana jest od19  lat.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji