Miller poprzednio pracował w agencji McCann, a wcześniej spędził 15 lat w TBWAChiatDay (Omnicom Group).
Zatrudnienie następuje, gdy Dentsu, szósta co do wielkości spółka holdingowa agencji (w oparciu o przychody z 2021 r.), pracuje nad połączeniem agencji kreatywnych po znaczącej konsolidacji w ramach globalnej organizacji.
Dentsu dokonało kilku radykalnych zmian, odkąd Wendy Clark objęła funkcję prezesa prawie dwa lata temu. Globalne marki agencyjne firmy zostały skonsolidowane ze 160 do sześciu, a jednostki Dentsu Media zredukowano z 11 do czterech.
W czerwcu firma połączyła agencje kreatywne DentsuMB, 360i i Isobar w jeden podmiot, Dentsu Creative, pod kierownictwem CCO Fred Levron. W ramach tego ruchu skonsolidowano 9 000 kreatywnych pracowników na 46 rynkach powiązanych z 37 000 pracownikami ds. zarządzania mediami i obsługi klienta w Dentsu International.












