Kampania „Polska. Więcej niż myślisz" to pierwsze takie przedsięwzięcie POT z udziałem sportowców jako ambasadorów. Obejmuje emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego, promocję digital, działania w social media oraz uruchomienie dedykowanej strony unexpected.poland.travel.
Koncept kreatywny kampanii opiera się na interakcji dwójki ambasadorów, która nawiązuje do współczesnego języka komunikacji cyfrowej. Każde z nich dzieli się osobistymi rekomendacjami dotyczącymi ulubionych miejsc w Polsce, zachęcając do ich odwiedzenia. Dzięki wykorzystaniu sportowej rywalizacji, ambasadorowie na przemian proponują atrakcje, które warto poznać. Efektem jest dynamiczna narracja, która odzwierciedla bogactwo i kontrasty oferty turystycznej Polski.
Polska promuje się ze sportowcami

Kampania skierowana jest do odbiorców z 11 europejskich krajów. Obejmuje emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego, promocję online, działania w social media oraz uruchomienie dedykowanej strony internetowej. W przekazie podkreślono wyjątkowe atuty Polski – piękno przyrody, unikalną kuchnię, bogate dziedzictwo kulturowe oraz nowoczesne, pełne życia miasta. Spot pokazuje Polskę jako kraj otwarty, gościnny i inkluzywny, który oferuje turystom różnorodność i autentyczne przeżycia.
Kampania wystartowała na początku listopada i objęła swym zasięgiem takie kraje jak: Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Holandia, Belgia, Czechy, Austria, Szwecja i Węgry.
- Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć i zrealizować oryginalny koncept kreatywny oparty na dialogu dwójki znakomitych polskich sportowców: kolarki Katarzyny Niewiadomej i koszykarza Jeremy'ego Sochana. W brawurowej wymianie zarażają oni entuzjazmem i inspirują do odkrywania Polski z nieoczywistej perspektywy – komentuje Marcin Nowak, dyrektor kreatywny Mullenlowe Warsaw, która odpowiada za koncept kreatywny.











