Jerzy Janowicz promuje Atlas na przystanku w Łodzi

"Przystanek Janowicza" - pod takim hasłem ruszyła wakacyjna zabawa połączona z konkursem, którą organizuje Grupa Atlas, główny sponsor najlepszego polskiego tenisisty Jerzego Janowicza.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach zabawy, przystanek zlokalizowany przy ul. Kilińskiego 2 w Łodzi został specjalnie udekorowany i dedykowany pochodzącemu z tego miasta Jerzemu Janowiczowi. 30 lipca br. na "swoim" przystanku pojawi się sam tenisista.

Akcja "Przystanek Janowicza" połączona jest z konkursem "Fotogem. Niech każdy uwierzy, że grałeś z Jerzym". Na przystanku umieszczony jest specjalny kod QR, który bezpośrednio łączy z profilem Pozytywnego Atlasa Polski na Facebooku, gdzie znajduje się aplikacja konkursowa.

grafika

Aby wziąć udział w zabawie, należy przy pomocy aplikacji przesłać swoje zdjęcie na przystanku obok postaci Janowicza i odpowiedzieć na jego pytanie "Jak długo mam czekać?". Udział w konkursie mogą wziąć również osoby spoza Łodzi, wysyłając do aplikacji hasło nawiązujące do współpracy Janowicza z firmą Atlas, bez konieczności załączania fotografii.

grafika

Z nadesłanych zdjęć, odpowiedzi na pytanie konkursowe i haseł komisja wybierze najciekawsze propozycje, a ich twórcy zostaną nagrodzeni niespodziankami i gadżetami tenisowymi.

grafika

Ponadto w ramach inicjatywy w centrum Łodzi pojawiło się specjalne ekologiczne reverse graffiti, tworzone za pomocą wody, zapraszające do odwiedzenia przystanku. Technika reverse graffiti polega na czyszczeniu płyt chodnikowych, kostek brukowych oraz asfaltu z wykorzystaniem wcześniej przygotowanego szablonu, a wyczyszczony fragment tworzy kontrast.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały