Przypomnijmy, że Żubr Ciemnozłoty do sprzedaży trafił na początku września i będzie dostępny do lutego przyszłego roku. Jednocześnie Kompania Piwowarska wprowadza dwie inne sezonowe edycje swoich piw: Redd`s Cranberry i Książęce Pszeniczne (przeczytaj szczegółowe informacje o nich).
Najważniejszym elementem kampanii Żubra Ciemnozłotego jest 30-sekundowa reklama telewizyjna. Spot utrzymany w konwencji filmu przyrodniczego pokazuje, jak mieszkańcy puszczy, w tym żubry, przygotowują się do nadejścia jesieni. Reklama, której koncepcję kreatywną przygotowała agencja Paralotna, od 1 października jest emitowana w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Ponadto kampania obejmuje internet (m.in. strona zubr.pl i fanpage marki na Facebooku), prasę, outdoor (billboardy) oraz punkty sprzedaży (materiały POS w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego). Kreację na potrzeby tych mediów przygotowała agencja Tequila\Polska, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications.












