Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, jesienią użytkownicy platformy TVP VOD i oferty subskrypcyjnej Strefa Abo otrzymają dostęp do pierwszej produkcji zrealizowanej tylko do internetu. Będzie to druga odsłona realizacji strategii online nadawcy publicznego - pierwsza jest właśnie wdrażana i polega na rozbudowaniu Strefy Abo o treści premium (na początku z portfolio BBC).
- Ta druga odsłona strategii online już powstaje. Myślimy o jesieni i równolegle rozmawiamy z kilkoma producentami. To będą krótsze formy dedykowane do internetu, prawdopodobnie miniserial - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, członek zarządu Telewizji Polskiej.
Stanecki dodaje, że długość odcinków nie przekroczy około 8-10 minut. - Jestem przekonany, że będą one miały bardzo szeroki oddżwięk w sieci, głównie w społecznościach - podkreśla.

Na razie nie wiadomo, jaki model dystrybucji wybierze nadawca: webizody miniserialu mogą być udostępniane wszystkim użytkownikom Strefy Abo (zarejestrowanym płatnikom abonamentu rtv, ustawowo zwolnionym z obowiązku płacenia oraz płacącym za dostęp do platformy), a także w odrębnym pakiecie, za który trzeba będzie dodatkowo zapłacić.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2017-rok-w-tvp-zysk-500-tys-zl-nizsze-przychody-reklamowe-wiecej-dyrektorow-i-doradcow ##











