Jesienna kampania centrum handlowego Złote Tarasy

Pod hasłem "Spotkajmy się w Tarasach" ruszyła jesienna kampaniawarszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy. Celem kampanii jestpokazanie wszechstronności Złotych Tarasów.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Na billboardach przedstawiona jest trójka przyjaciół na tlecharakterystycznej kopuły Tarasów. Sesja wykonana została przezMarka Straszewskiego.

Kampania ma uświadomić, że Złote Tarasy to nie tylko moda izakupy, ale także miejsce spotkań ze znajomymi.

Autorem kreacji jest agencja reklamowa GPD Advertising. Zakoncepcję oraz wykonanie odpowiada Ewa Mikołajczak - creative grouphead, obsługą klienta zajęła się Anna Dziura - account executive,ze strony Złotych Tarasów projekt koordynują Magdalena Woźniak orazMarcin Berendt.

Kampania będzie trwać do końca października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele