Jesienna ofensywa banku Nordea

Bezpłatne prowadzenie konta i wypłaty z bankomatów w całym kraju -tymi korzyściami będzie kusić bank Nordea w najnowszej kampaniireklamowej ROR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Telewizyjne spoty Nordea Spektrum z Tonym Hyyryläinenem ruszą 29sierpnia a zobaczymy je w TVN24, kanałach pakietów Discovery iAtMedia, w Gazecie Wyborczej i jej 8 regionalnych mutacjach oraz wbezpłatnym dzienniku Metro. Reklamy w internecie pojawią się wportalach: onet.pl, wp.pl., o2.pl, interia.pl. Ponadto kampanięwspierają akcje BTL w placówkach.

Bank kieruje swój przekaz do mieszkańców dużych miast w wieku25-45 lat, z przychodami co najmniej 2000 zł miesięcznie.

Autorem kreacji jest krakowska agencja Hand Made, z którą bankpracuje od roku. Spot wyprodukował, współpracujący z bankiem Nordeaprzy poprzednich kampaniach reklamowych, dom produkcyjny PapayaFilms. Kampanię internetową, w tym mikroserwis, zaprojektowałainteraktywna agencja Genero.

Media zaplanował dom mediowy MPG, a działania w internecie MediaContacts.

NORDEA SPEKTRUM

cel kampanii: zachęcenie nowych Klientów do otwarcia kontaosobistego w banku oraz promocja elektronicznych kanałów dostępu

klient: Nordea Bank Polska

agencja: Hand Made

przedstawiciel klienta: Sławomir Ronkowski

przedstawiciel agencji: Artur Lalewicz

dyrektor artystyczny: Grzegorz Karwala, Karolina Piwowarczyk

copywriter: Radek Jakubiak, Joanna Wierzbiak

dyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk

account: Joanna Pająk

reżyser: Piotr Rzepliński

dom mediowy: MPG

dom produkcyjny: Papaya Films

postprodukcja/ 3D: Badi Badi

media: tv (TVN 24, pakiet AtMedia, pakiet Discovery), prasa(Gazeta Wyborcza, Metro), internet (onet.pl, wp.pl., 02.pl,interia.pl.)

czas trwania: 29.08.2008 - 30.09.2008

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii