"Jeśli martwisz się, że nikt nie przywita Cię na lotnisku – jesteś w błędzie!"

Tanie linie lotnicze easyJet rozpoczęły wczoraj niecodzienną akcję marketingową, wspierającą sprzedaż biletów lotniczych

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na warszawskim Okęciu i na krakowskich Balicach wynajęte przez firmę osoby w pomarańczowych czapkach z logo easyJet i z zabawnymi kartkami witają podróżnych przylatujących różnymi liniami lotniczymi z Londynu, Berlina i Dortmundu, (czyli tras obsługiwanych także przez easyJet).

Kampania w dowcipny sposób wykorzystuje świąteczna symbolikę. Na pomarańczowych kartkach trzymanych przez osoby witające można przeczytać takie hasła jak: Witamy babki z Londynu, Witamy Jajcarzy, Witamy króliczki z Dortmundu. Część tabliczek będzie w sposób bezpośredni wykorzystywała nazwę easyJet:  Mr easyJet z Londynu, Herr easyJet z Berlina.

Akcja na lotniskach będzie trwała do dzisiaj.

Za jej organizację odpowiada firma reklamowa Glob Media i Macroscope OMD. Kreację reklam  przygotowała agencja Mmd PR – odpowiedzialna za PR easyJet w Polsce.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele