„Jeśli masz internet, masz nas” w reklamach o2.pl (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa portalu o2.pl podkreślająca różnorodność związanych z nim serwisów należących do Grupy o2. Reklamy do akcji, prowadzonej w telewizji, radiu i kinach, przygotowała agencja Warhol Studio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- W kampanii naszym celem jest pokazanie wielotematyczności, z jaką użytkownik spotyka się, odwiedzając stronę główną o2.pl. Od wdrożenia nowej odsłony o2.pl w maju tego roku, ciągle wprowadzamy udoskonalenia, dostosowując serwis do potrzeb naszych użytkowników i rynku reklamowego - opisuje Jakub Biczkowski, product manager portalu. - Nadal stawiamy na kategorie Biznes i Sport, niezmiennie silną pozycję ma serwis informacyjny Sfora.pl. Od niedawna szczególny nacisk kładziemy na ekspozycję treści wideo - wylicza.

Akcja reklamowa - zaplanowana na trzy tygodnie - obejmuje telewizję (Viva Polska i Comedy Central), radio RMF Maxxx, kina Helios oraz kanały autopromocyjne Grupy o2. Za koncept kreatywny i produkcję spotu odpowiada Warhol Studio.

Z danych Megapanelu PBI/Gemius wynika, że w sierpniu br. wszystkie serwisy Grupy o2 zanotowały 9,22 mln realnych użytkowników i 646,7 mln odsłon (zobacz pełne wyniki Megapanelu).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele