„Jestem pewien” w telewizyjnej kampanii Ergo Hestii (wideo)

Kampania reklamowa oferty ubezpieczeń w Ergo Hestii z internetu przeniosła się do telewizji. Akcję pod hasłem „Ergo Hestia. Jestem pewien” przygotowały firmy Tipping Point i Brand Connection.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie w telewizji kampania Ergo Hestii reklamuje jej najważniejszy produkt – pakiet Hestia 7, a także ofertę ubezpieczeń na życie. W 30-sekundowych spotach bohaterowie mówią wprost do widzów, znajdując się w oszczędnych sceneriach z białym tłem i prostymi symbolami.

W kampanii główny akcent położono rolę ubezpieczeń NNW i OC w życiu prywatnym. Reklamy mają nie tylko zwrócić uwagę odbiorców na ofertę ubezpieczeniową Ergo Hestii, lecz także zaprezentować jej nowe logo (więcej o nim). Wcześniej – do połowy grudnia ub.r. – kampania była prowadzona w internecie.

Obecnie akcja obejmuje główne (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN) i tematyczne (TVN 24, kanały z pakietu At Media) stacje telewizyjne. Kreację kampanii – zaplanowanej do 27 lutego – przygotowała agencja Tipping Point, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand Connection.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów