Jet Line z Gemiusem zmierzą zasięg reklamy zewnętrznej

Agencja reklamy zewnętrznej Jet Line podpisała umowę z firmą badawczą Gemius. Dzięki tej współpracy, w oparciu o dane z cross – mediowego badania Mediapanel, Jet Line zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach reklamy zewnętrznej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jet Line z Gemiusem zmierzą zasięg reklamy zewnętrznej

Mediapanel to jedyny w Polsce pomiar mediów single source, prezentujący obecnie wyniki dla internetu, radia i telewizji. Współpraca z Jet Line to kolejny krok w kierunku uwzględnienia w badaniu również wyników DOOH (digital out of home). 

Sieć ekranów MORE (digital OOH) spółki, jest opomiarowana dzięki sensorom ARA, a dane o widowni i jej demografii są zbierane w czasie rzeczywistym dla każdej emisji spotu reklamowego.

Firma uruchomiła także narzędzie: proof of play. Zintegrowała się z systemem gDE od firmy Gemius, które jest uznanym narzędziem do monitorowania kampanii online. Oznacza to, że raport o emisjach nie jest tworzony na podstawie danych od operatora ekranów (jak to się dzieje u większości wydawców), ale od zewnętrznego podmiotu. 

- Dzięki umowie z firmą Gemius możemy zrobić kolejny krok w stronę dostarczania rzetelnych danych o widowni reklam OOH i DOOH – zasięgów kampanii reklamowych. Nasi klienci planujący i realizujący swoje kampanie, pozyskają dodatkową wiedzę na temat widowni i dzięki temu będą mogli bardziej efektywnie wykorzystać swoje budżety reklamowe – powiedział Michał Ciundziewicki, prezes zarządu spółki Jet Line.

- DOOH to coraz bardziej atrakcyjny dla reklamodawców segment rynku. Wskazują na to chociażby wzrosty wydatków na reklamę, które w jego przypadku są rekordowe. Jednocześnie jest to medium, które stanowi niemałe wyzwanie dla badaczy. Cieszy nas, że firma Jet Line, z którą współpracujemy przy wielu projektach, doceniła możliwości i wartość cross-mediowego badania Mediapanel w kontekście szacowania wielkości audytorium DOOH i jego potencjału reklamowego. Włączenie pomiaru nośników Jet Line do Mediapanelu pozwoli w przyszłości nie tylko skuteczniej prezentować zasięg samego DOOH, ale również jego siłę na tle innych mediów uwzględnionych w badaniu - komentuje Jarosław Pawlak, kierownik rozwoju badania Mediapanel w Gemiusie.

Jet Line dysponuje również badaniami widowni swoich tablic reklamowych Motorway 12x4. Model badawczy, powstał we współpracy dwóch politechnik (Gdańskiej i Krakowskiej) oraz agencji badawczej (PBS). Jest zastosowywany do każdej powierzchni OOH, której jakość i parametry spełniają standardy sieci Motorway. Głównym celem było scharakteryzowanie osób, które miały kontakt z nośnikiem oraz zbadanie częstotliwości tych kontaktów.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"