Oferta 'Do zobaczenia w górach' kierowana przez Jet Line domarketerów i media plannerów dotyczy dwóch oferowanych przez tąfirmę nośników reklamowych i obejmuje okres przede wszystkim 6tygodni ferii zimowych. Jet Line proponuje kilkadziesiątpowierzchni typu Motorway położonych przy trasach prowadzących donajpopularniejszych miejscowości turystycznych i na wjazdach donich oraz nośniki typu Airboard zlokalizowane w 10 najchętniejodwiedzanych górskich kurortach, między innymi na stokach wZakopanem, Szczyrku czy Krynicy Górskiej.
- Te dwa nośniki doskonale sprawdzają się w kampaniach zimowych,a dodatkowo świetnie się uzupełniają - uzasadnia MichałCiundziewicki, prezes zarządu Jet Line. - Reklama na tablicachsieci Motorway towarzyszy podróżującym w góry, przenośne,pneumatyczne Airboardy zaś dotrą wszędzie tam, gdzie ze względówlogistycznych trudno ustawić jest inny nośnik - uzupełnia.












