Joanna Dmochowska odchodzi z Metascope Creative. Zaledwie po trzech miesiącach

Joanna Dmochowska, dotychczasowa chief growth officer, odchodzi ze studia produkcji contentu Metascope Creative, do którego dołączyła w lipcu br.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Joanna Dmochowska odchodzi z Metascope Creative. Zaledwie po trzech miesiącach
Joanna Dmochowska

"Dziś kończy się rozdział w historii Metascope Creative – z dniem 30 września Joanna Dmochowska, chief growth officer, odchodzi z firmy. Mówi się, że ludzie odchodzą nie z firm, tylko od szefów. W naszym przypadku tym szefem był zawsze klient to on definiuje cele, ocenia rezultaty i ostatecznie rozstrzyga o sukcesie działań – poinformował na LinkedInie Maciej Pichlak, managing director Metascope Creative, który dołączył do studia w lipcu br. wraz z Dmochowską.

"Ale są też inne powody, dla których się odchodzi - kiedy człowiek odkrywa swoje prawdziwe powołanie. Życzymy Joannie powodzenia na nowej ścieżce zawodowej" – podkreślił Maciej Pichlak.

"Wraz z jej odejściem postanowiliśmy nie kontynuować roli chief growth officera. Zamiast tego będziemy szukać dwóch osób – jednej skoncentrowanej na rozwoju biznesu i otwieraniu sprzedaży, a drugiej na prowadzeniu projektów i budowaniu relacji z klientami. Jeśli możecie polecić kandydatki lub kandydatów, którzy mogliby odnaleźć się w tych rolach - będziemy wdzięczni za rekomendacje – oznaczenie w komentarzu lub kontakt" – dodał Pichlak.

Screen
Screen © LinkedIn Maciej Pichlak | Maciej Pichlak

Przed dołączeniem do Metascope Creative Pichlak i Dmochowska pracowali razem w Poczcie Polskiej. Pichlak był dyrektorem marketingu a Dmochowska dyrektorką biura rozwoju produktu, gdzie nadzorowała wdrażanie nowych produktów oraz transformację oferty produktowej.

Dmochowska zarządzała także markami konsumenckimi w Carlsberg Polska, odpowiadając m.in. za rozwój Somersby oraz Harnaś.

Metascope Creative to nowy projekt

Jak pisaliśmy w kwietniu, Metascope Creative to nowy projekt – studio produkcji contentu dla marek, które chcą działać szybciej, mądrzej i bez zbędnych warstw. Zespół stojący za Metascope proponuje innowacyjny model produkcji treści audio, foto i wideo, oparty na zaawansowanej technologii AI, cyfrowych klonach aktorów oraz silnikach typu Unreal Engine. Chodzi o jakość, która dotąd była zarezerwowana dla kampanii z hollywoodzkimi budżetami – ale dostępna szybciej, precyzyjniej, w wielu wersjach i bez kompromisów.

– Nie interesuje nas chwalenie się, że "to pierwsza reklama w Polsce stworzona z pomocą AI". Dla nas to tak naturalny etap rozwoju, jak kiedyś przejście z taśmy filmowej na kamerę cyfrową. Narzędzia się zmieniają – ale cel pozostaje ten sam: content, który działa. Prototypuj szybko, testuj i optymalizuj – to nasza codzienność. Metascope powstało z realnej frustracji i potrzeby: by wreszcie tworzyć marketing w rytmie, w jakim naprawdę działa rynek – mówiła Joanna Dmochowska.

Diverger Polska to założona w 2009 roku firma doradcza, specjalizująca się w marketingu strategicznym. W 2015 roku, równolegle do doradztwa, rozpoczęła działalność pod marką Metascope Music, współpracując z największymi wytwórniami na świecie: Universal Music, Sony Music Entertainment i Warner Music. Doświadczenie zdobyte w strategii marketingowej i branży muzycznej – w produkcji, dystrybucji i marketingu treści – będzie teraz wykorzystywane na rzecz marek w zupełnie nowej skali.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii