Joanna Karwowska-Koza w Publicis Worldwide Poland

Joanna Karwowska-Koza rozpoczęła pracę na stanowisku strategy and growth director w Publicis Worldwide Poland. To jej powrót do agencji po 12 latach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Joanna Karwowska-Koza w Publicis Worldwide Poland
fot. Publicis

Do jej obowiązków będzie należało poszerzenie portfolio klientów i rozbudowanie oferty produktów strategicznych, łączących dane, technologie oraz kreatywność i przyczyniających się do wzrostu biznesu klientów, z którymi współpracuje agencja.

Ostatnio w TVN

Joanna Karwowska-Koza jest związana z branżą reklamową i marketingową od 18 lat, pracowała zarówno po stronie agencji jak i klienta.

Karierę w branży reklamowej zaczynała w agencji Grey Worldwide oraz domu badawczym Maison Research Consulting. Przez ponad 10 lat pracowała w czołowych sieciowych agencjach reklamowych, najpierw w Publicis Worldwide Poland (2007-2010) jako senior strategic planner, a potem w DDB Warszawa (2010-2016) jako strategy director.

W Publicis Worldwide Polska była odpowiedzialna za obsługę strategiczną takich klientów jak: Kompania Piwowarska (Redd’s), Orange i Renault. W DDB Warszawa zajmowała się najważniejszymi projektami strategicznymi agencji. Była odpowiedzialna m.in. za strategię kampanii z udziałem Szymona Majewskiego repozycjonującej PKO Bank Polski. Pracowała również dla PZU, przygotowując wiele kluczowych kampanii dla ubezpieczyciela. 

Po ponad 10 latach pracy w agencjach, przeszła na stronę klienta i związała się z TVN Discovery, obejmując nowo utworzone stanowisko marketing strategy directora. Przez prawie 6 lat pracy tam była odpowiedzialna za tworzenie planów strategicznych, zarówno dla kanałów stacji, jak i jej produktów (seriali, programów), odpowiadała za formułowanie strategii komunikacji, analizę badań konsumenckich, prowadziła przetargi na wybór agencji reklamowej, współpracowała ściśle z działem programowym. Była odpowiedzialna za launch nowego kanału w Polsce – HGTV, nowe pozycjonowanie marki Player.pl, rebranding kanałów TVN7 oraz TTV, jak również za promocję kluczowych seriali i programów, np. takich jak „Chyłka”, „Pod Powierzchnią”, „Diagnoza”, „Kuchenne Rewolucje”, „Down The Road” czy „Hotel Paradise”. 

W TVN Discovery była także odpowiedzialna za zbudowanie nowego działu brand managerów, odpowiedzialnych za project managment poszczególnych brandów i tytułów.

Z wykształcenia jest psycholożką ze specjalizacją w Psychologii Ekonomicznej (Uniwersytet Warszawski). Skończyła także studia podyplomowe na kierunku Marketing i Zarządzanie w Akademii Leona Koźmińskiego. Aktualnie jest w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Trener Biznesu (SWPS).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online