Joanna Piłat-Kruk i Zygmunt Chajzer poprowadzą „Pogodny poranek Radia Pogoda”

W czwartek 1 września br. na antenie Radia Pogoda wystartuje jesienna ramówka, w której w paśmie porannym „Pogodny poranek” pojawią się nowi prowadzący - Joanna Piłat-Kruk i Zygmunt Chajzer.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Joanna Piłat-Kruk i Zygmunt Chajzer poprowadzą „Pogodny poranek Radia Pogoda”

Jesienią poranne pasmo zyska odświeżoną formułę, ale nadal będzie nadawane od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-10.00. W audycji pojawią się m.in. propozycje śniadaniowych dań, wskazówki wróżki Miłki Krogulskiej, życzenia dla jubilatów, a także konkursy antenowe. Program poprowadzi duet Joanna Piłat-Kruk i Zygmunt Chajzer.

Między godz. 10.00 a 14.00 emitowane będzie muzyczne pasmo „Radio Pogoda - najpiękniejsze wspomnienia”. Dla słuchaczy przygotowano m.in. wspomnienia gwiazd, życiorysy najpopularniejszych piosenkarzy i aktorów oraz historie największych przebojów sprzed lat. Na antenę powróci cykl „Czy pamiętasz te seriale”.

W jesiennej ramówce kontynuowana będzie audycja „Pogodni panowie w Radiu Pogoda”, którą prowadzą Krzysztof Szewczyk i Wojciech Pijanowski (godz. 14.00). W godz. 15.00-17.00 słuchacze stacji mogą przekazać życzenia wybranej osobie w „Koncercie życzeń”. Natomiast po godz. 17.00 rozpoczyna się pasmo „Fajfy Radia Pogoda” z muzyką, która sprawdza się na potańcówkach, spotkaniach towarzyskich czy podczas jazdy samochodem.

W dni powszednie po godz. 22.00 Radio Pogoda wyemituje wywiady Mariana Dachniewskiego z gwiazdami. Audycja nie jest przerywana muzyką i reklamami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agora-chce-rozwijac-radio-pogoda-ma-wiekszy-potencjal-niz-rock-radio ##

Wprowadzenie jesiennej ramówki Radia Pogoda wspiera kampania promocyjna na antenie stacji oraz w internecie i na profilu stacji na Facebooku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol