Pierwszy spot z Johnem Cleese'em promujący kredyt gotówkowy napotrzeby konsumpcyjne ze stałym oprocentowaniem był emitowany odlutego br. - Reklama znakomicie wypromowała nasz produkt.Odnotowaliśmy ponad 40 procentowy wzrost sprzedaży - tłumaczyJędrzej Marciniak, dyrektor Obszaru Zarządzania Marką i RelacjiInwestorskich Banku Zachodniego WBK. - W tydzień film w sieciobejrzano ponad 125 000 razy - dodaje.
Pomysłodawcą koncepcji nowej kampanii jest team kreatywnyagencji reklamowej Man at Work w składzie: Anna Przychodzka, PawełSaładziak i Paweł Marszałek. Planowanie i zakup mediów powierzonodomowi mediowemu Universal McCan. Reklamy będą ukazywać się przedewszystkim w telewizji i prasie.
Bank nie ujawnia koncepcji nowego spotu z aktorem. - Nadalbędziemy promowali kredyty gotówkowe, a reklamy opatrzone będądawką dobrego humoru - deklaruje jedynie Jędrzej Marciniak.












