Od ponad pięciu lat Jolanta Przetaczek realizuje strategię „więcej niż social media”, łącząc innowacyjne podejście ze zrozumieniem trendów oraz mechanizmówfunkcjonujących w mediach społecznościowych. W tym czasie była odpowiedzialna za prowadzenie licznych projektów dla takich marek, jak Tesco Polska, Sokołów, Verbena, Drożdże Babuni, Edu Bears.
- Jola zawsze stawia na jakość i nie boi się podejmować odważnych decyzji. Każda jej strategia jest dokładnie przemyślana, a jednocześnie pełna kreatywnych pomysłów, które doskonale odpowiadają na potrzeby klientów. Cieszymy się, że nadal będzie z nami realizować najważniejsze projekty, tym razem z jeszcze większym wpływem na kierunek działań – mówi Agnieszka Skrabalak, head of social media w abanana.

W nowej roli senior social media managera Jolanta Przetaczek będzie nadzorować kompleksowe strategie komunikacji w mediach społecznościowych oraz współtworzyć zespół odpowiedzialny za realizację strategicznych projektów dla kluczowych klientów agencji. Jej priorytetem pozostanie poszukiwanie nowatorskich i efektywnych rozwiązań, które pomogą markom wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku digital.











