Jon Gittings będzie odpowiadał za strategię rozwoju MediaComu

Sieciowy dom mediowy  MediaCom poinformował o zatrudnieniu Jona Griftingsa, który objął funkcję szefa globalnego rozwoju strategii biznesowej. Wcześniej Griftings pracował w OMG.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

W MediaComie Jon Gritings będzie odpowiedzialny za przygotowywanie nowoczesnych strategii dla obecnych oraz nowych klientów.

Gritings tym samym opuścił szeregi OMG, gdzie odpowiadał za planowanie komunikacji, a także kierował strategią w regionie EMEA. W swoje portfolio może wpisać kreacje przygotowane dla takich marek, jak Carlsberg, HTC, Renault Nissan Alliance czy Telenor.

MediaCom poinformował, że w ciągu minionego roku przygotował strategię rozwoju, która umożliwiła obsługę na wielu rynkach takich marek jak Sony, GSK, Danone czy eBay. Toby Jenner, dyrektor rozwoju biznesu i marketingu firmy, wyraził nadzieję, że obecność Griftingsa w szeregach agencji pozwoli wypracować jeszcze bardziej wyraźną przewagę nad konkurencją.

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji