Większość tytułów w segmencie luksusowych miesięczników kobiecych we wrześniu br. sprzedawało się lepiej w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Liderem był "Joy" (Hearst Marquard Publishing), który sprzedał się w nakładzie 246 760 egz. (na rynku od kwietnia br.).
Na drugim miejscu, ze sprzedażą 229 225 egz., znalazł się "Twój Styl" (Bauer), który zanotował wzrost sprzedaży o 4 procent. Na podium uplasował się także miesięcznik shoppingowy "Avanti" - sprzedaż wyniosła 160 870 egz. (154 738 egz. w analogicznym okresie 2005 roku). wrzesień20062005ZKDPSprzedaż ogółemJoy246760-Twój Styl229225221299Avanti160870154738Glamour138247162357Cosmopolitan137429125704Pani8895671626Elle8185269767Zwierciadło7229375936Uroda6613436474
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek odnotował "Twój Styl". 2006wrzesieńsierpieńZKDPSprzedaż ogółemJoy246760242436Twój Styl229225268412Avanti160870121654Glamour138247142994Cosmopolitan137429125550Pani88956102388Elle8185275263Zwierciadło7229372503Uroda6613464572

Podobne informacje:











