BFT powstało w 1981 roku w miejscowości Thiene z inicjatywy Francesco Bonollo. Szybko, z niewielkiej, lokalnej firmy przekształciło się w międzynarodowe przedsiębiorstwo. Od roku 2004 weszło w skład grupy Somfy, co zapewniło marce jeszcze bardziej dynamiczny rozwój, niezbędny do zdobycia znacznych udziałów w rynku i stworzenia ustrukturyzowanej sieci dystrybucji. Dziś BFT posiada 20 filii i ponad 530 dystrybutorów działających na terenie ponad 120 krajów.
W ofercie BFT można znaleźć zaawansowane rozwiązania z unikalnymi, ekskluzywnymi funkcjami, bliskie ludziom. Marka stawia na rozwój technologii w duchu SMART HOME, które ułatwiają życie nie tylko użytkownikom, lecz także instalatorom. A to za sprawą zaawansowanego systemu łączności U-Link, który umożliwia połączenie wszystkich produktów bez konieczności stosowania różnych protokołów. – Jesteśmy na czele branży automatyki pod każdym względem. Co więcej, możemy poszczycić się najlepszym stosunkiem jakości produktów do ich ceny rynkowej i profesjonalnym, zaangażowanym serwisem – tłumaczy Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny BFT Polska. – Troszczymy się o odbiorców naszych rozwiązań na każdym etapie inwestycji. Jubileusz 15-lecia na rynku polskim, który w tym roku obchodzimy, jest doskonałą okazją do podsumowania dotychczasowych dokonań i docenienia naszych klientów oraz szukania możliwości dalszego rozwoju, zgodnie z trendami rynkowymi i preferencjami konsumentów – dodaje.

Zachęcamy do odwiedzenia strony firmy BFT Polska: https://www.bft-automation.com/pl_PL/ i zapoznania się z bogatą ofertą rozwiązań. Aktualności można znaleźć także na profilu facebookowym marki: https://www.facebook.com/Bft.Polska/











