Dziennik "Gazeta Prawna" ukazuje się już od 8 lat. Początkowo był tygodnikiem, jego pierwszy numer ukazał się na rynku w październiku 1994 roku. "Gazeta Prawna" szybko zyskała szeroką rzeszę czytelników.
Gazeta Prawna dzięki swojej poradniczej formule, jakości praktycznych i użytecznych publikacji stawała się coraz bardziej cenionym źródłem fachowej informacji zarówno wśród właścicieli firm czy ekonomistów, jak i wśród księgowych, kadrowców, prawników i urzędników. W kolejnych latach częstotliwość ukazywania się Gazety wzrosła do dwóch, a następnie trzech wydań w tygodniu. Rewolucyjna zmiana nastąpiła 1 października 2001 roku, kiedy Gazeta Prawna stała się pełnym dziennikiem ukazującym się od poniedziałku do piątku.
Równo rok później, 1 października 2002 roku, nastąpiła kolejna metamorfoza - tym razem zmieniono i udoskonalono szatę graficzną oraz układ merytoryczny, przy zachowaniu najsilniejszych atutów Gazety: fachowości oraz jej poradniczego i praktycznego charakteru. Z Gazetą Prawną współpracują najlepsi specjaliści gwarantujący wysoką jakość i rzetelność publikacji: pracownicy Ministerstw, urzędów skarbowych, kontroli skarbowej, radcy prawni, sędziowie. Mimo trudnej sytuacji na rynku mediów "Gazeta Prawna" może poszczycić się sukcesami. Wyraźnie - do ponad pół miliona osób - wzrosło w ostatnim roku czytelnictwo, a dwutygodnik Media i Marketing Polska przyznał Gazecie Prawnej tytuł Ogólnopolskiego Dziennika Roku 2002. Gazeta Prawna" jako jedyny dziennik ogólnopolski zanotowała wzrost czytelnictwa w grupie menedżerów - wynika z badań PRO, prowadzonych cyklicznie przez SMG/KRC Kantar Poland.

Po "Gazetę Prawną" sięga 73,2 tys. osób z top managementu, będących najważniejszymi reprezentantami firm komercyjnych. Osoby te są odpowiedzialne za funkcjonowanie firm, ustalają metody działalności i plany dalszego rozwoju przedsiębiorstwa, określają poziom inwestycji i decydują o sposobach ich realizacji. W większości przypadków ich decyzje są najistotniejsze dla funkcjonowania firmy na rynku.
Rezultaty wrześniowego badania PRO to kolejny dobry wynik czytelnictwa "Gazety Prawnej" w grupie menedżerów. W poprzednich badaniach za okres kwiecień 2001 - marzec 2002 wzrost "Gazety Prawnej" wyniósł aż 18,42 procent.
Tym samym "Gazeta Prawna" umocniła się na trzecim miejscu wśród wszystkich dzienników pod względem czytelnictwa w grupie menedżerów. Warto dodać, że w październiku "Gazeta Prawna" zmieniła układ graficzny i tematyczny. Nowy podtytuł "Gazety Prawnej" to Finanse, Praca, Biznes.











