Dotychczas aktorzy nie mieli okazji do wspólnych występów. Po raz pierwszy gwiazdy seriali „Ozark” i „Młody papież” pojawią się w jednej produkcji. Scenariusz przygotowali, nominowany do Oscara za film „King Richard: Zwycięska rodzina”, Zach Baylin oraz Kate Susman.
Gwiazda serialu „Ozark”
Jason Bateman w ostatnich pięciu latach związany był z produkcją serialu „Ozark”, gdzie wcielał się w jedną z głównych ról, tuż obok Laury Linney. W 2019 otrzymał statuetkę Emmy za najlepszą reżyserię serialu dramatycznego (nagrodzony został, wyreżyserowany przez niego odcinek „Reparations”). W tym samym roku otrzymał także nagrodę za najlepszy występ aktorski w „Ozark” (nagrodę przyznała Amerykańska Gildia Aktorów Filmowych, czyli SAG).
Bateman ma za sobą bardzo owocny okres pod względem zawodowym. Ostatnio reżyserował i produkował thriller „Dark Wire” dla Netfliksa. Poza tym, współprodukował serial „Based On a True Story” z główną rolą Kaley Cuoco, a także – ponownie dla Netfliksa – współprodukował komedię romantyczną „Your Place Or Mine”, reżyserowaną przez Aline Brosh McKenna, z Reese Witherspoon i Ashtonem Kutcherem w rolach głównych, a dla Apple TV+ miniserial „Lessons In Chemistry” z Brie Larson.

Gwiazda serialu „Młody papież”
Jude Law z kolei, wystąpił w filmie „Piotruś Pan i Wendy” w reżyserii Davida Lowery’ego. Aktor wcielił się w postać Kapitana Haka. Zagra także Henryka VIII Tudora w thrillerze historycznym z Alicią Vikander, zatytułowanym „Firebrand”, a także w serialu z uniwersum „Gwiezdnych wojen”, pt. „Star Wars: Skeleton Crew”.
Producenci serialu
Serial „Black Rabbit” wyprodukują: studio Aggregate Films (Jason Bateman i Michael Costigan), Riff Raff Entertainment (Jude Law i Ben Jackson) oraz Youngblood Pictures (Zach Baylin i Kate Susman).
W tym momencie nie są znane szczegóły fabularne serialu, ani data premiery.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-reklamy-nowy-pakiet-cena-oferta-jak-zamowic ##
Netflix ma ponad 220 mln subskrybentów
Netflix ma na świecie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-niezalezny-pomiar-ogladalnosci ##
Z danych Mediapanelu wynika, że we wrześniu br. jego stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników. To 41,13 proc. wszystkich internautów z kraju. Każdy subskrybent spędził przy treściach platformy średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.











