Julita Kochman szefem marketingu i PR firmy Stenders

Do zespołu firmy kosmetycznej Stenders dołączyła Julita Kochman, obejmując stanowisko kierownika ds. marketingu i public relations. Zastąpiła Joannę Kuklę, która rozstała się z firmą.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Julita Kochman szefem marketingu i PR firmy Stenders
Julita Kochman

Kochman zajmie się m.in. opracowaniem i wdrożeniem strategii działań marketingowych i PR-owych, która zakłada budowanie świadomości marki Stenders w Polsce. Do jej obowiązków należy również planowanie i realizowanie kampanii reklamowych, komunikacji marketingowej i PR-owej jak również organizacja eventów i projektów specjalnych firmy w Polsce.

Julita Kochman przez ostatnie pięć lat związana była z wydawnictwem Edipresse Polska, gdzie ostatnio pełniła rolę managera sprzedaży korporacyjnej. Wcześniej pracowała m.in. w AWR Wprost, spółce należącej do Platformy Mediowej Point Group, oraz G+J Media.

Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją public relations i marketing medialny. Ukończyła również University od Vaasa w Finlandii na kierunku International Studies in Business Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji