Junior-angin: Dla gardła pociechy (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa tabletek od bólu gardła dla dzieci junior-angin. Akcję na zlecenie firmy Klosterfrau przygotowały agencja reklamowa Walk The Line i dom mediowy Star Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa tabletek od bólu gardła junior-angin informuje, że są one przeznaczone dla dzieci od 4. roku życia. Przekaz pod hasłem „Dla gardła pociechy” podkreśla, że tabletki mają truskawkowy smak, przez co ich zażywanie jest przyjemnością. Akcja obejmuje telewizję (15-sekundowy spot) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację przygotowała agencja reklamowa Walk The Line, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Star Media. Koncept kreatywny autorstwa Walk The Line jest wykorzystywany przez firmę Klosterfrau, do której należy marka junior-angin, również w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. na Słowacji, w Czechach i Słowenii.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów