Gutkowski, Panek-Owsiańska, Uchańska i Ziębiński w jury Effie Europe 2019

W tegorocznej edycji konkursu Effie Europe 2019 w jury Polskę reprezentować będą: Mirella Panek-Owsiańska ("Kosmos dla dziewczynek"), Urszula Uchańska (Philips), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa) i Jarosław Ziębiński (Publicis Groupe).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gutkowski, Panek-Owsiańska, Uchańska i Ziębiński w jury Effie Europe 2019

Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) ogłosiło skład jury Effie Europe 2019, kategorii specjalnych - Marketing & Business Solutions, Best of the Best, Positive Change, a także Grand Jury. Na listach znalazło się czterech przedstawicieli z Polski.

W jury kategorii Marketing & Business Solutions zasiądzie Szymon Gutkowski, managing director w agencji DDB Warszawa. Urszula Uchańska, head of marketing & marketing leader PH Philips CEE, oceniać będzie zgłoszenia w Best of the Best Europe, z kolei Mirella Panek-Owsiańska współzałożycielka „Kosmosu dla dziewczynek” w kategorii Positive Change.

W Grand Jury Effie Europe 2019 znalazł się Jarosław Ziębiński, CEO Northern & Central Europe, Publicis Groupe.

Nowe kategorie Effie Awards Europe

Marketing & Business Solutions to nowa kategoria w europejskiej edycji Effie (pierwotnie wprowadzona w Polsce), w której nagradzane są pojedyncze działania marketingowe lub całe programy. Do kategorii kwalifikują się wszelkie działania i pomysły biznesowe, które miały wyjątkowo pozytywny wpływ na pozycję rynkową marki, lub na jej produkty i usługi.

Kolejna nowość to kategoria Best of the Best Europe, nagradzająca najbardziej skuteczne działania marketingowe w regionie, można do niej zgłaszać kampanie, które wygrały Złote Effie w krajowych edycjach konkursu w Europie w 2018 roku.

Positive Change działa we współpracy ze Światowym Forum Ekonomicznym i docenia działania społecznie odpowiedzialne i promujące ochronę środowiska. Mogą do niej się zgłaszać marki i organizacje non-profit.

Effie Awards Europe był pierwszym ogólnoeuropejskimi konkursem w dziedzinie komunikacji marketingowej, oceniającym skuteczności komunikacji. Nagrody są otwarte dla wszystkich agencji i marek, które prowadzą kampanie międzynarodowe (co najmniej w 2 krajach Europy). Europejska edycja Effie prowadzona jest od 1996 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji