Znamy jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, dyrektorka ds. komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland). Po raz kolejny w jury zasiądzie Justyna Dąbrowska-Cydzik z Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Znamy jury konkursu Złote Spinacze 2023

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się 106 osób – praktyków i ekspertów z agencji PR, przedstawicieli organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Jako jurorka, cenię w zgłoszonych projektach nie tylko dobrą strategię i kreatywną realizację, ale także trafną diagnozę, będącą podstawą do obrania strategii oraz to, w jakim stopniu kampania osiągnęła konkretne założone cele. Z ogromną ciekawością przyjrzę się też nowej w tym roku kategorii „Walka z dezinformacją”. Złote Spinacze to wyjątkowe wydarzenie, które przyczynia się do rozwoju branży PR w Polsce. Mam nadzieję, że w tym roku zobaczymy jeszcze więcej kreatywnych i ambitnych projektów, które będą inspiracją dla innych. Zapraszam do udziału w konkursie! – mówi Marta Jóźwiak, dyrektorka ds. komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google, przewodnicząca Jury 21. edycji konkursu Złote Spinacze.

Do 1 września można zgłosić kampanie w drugim terminie, zaś ostatecznie przyjmowanie projektów minie 10 września. Nominowanych poznamy 9 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 8 grudnia.

Partnerem medialnym konkursu Złote Spinacze jest portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-spinacze-2022-nominacje-msl-komunikacja-plus-linkleaders ##

Jury Złote Spinacze 2023

Jurorzy zostali przydzieleni do sześciu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach.

Przewodniczącym pierwszej grupy jest Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Walka z dezinformacją, Content marketing - branded content, Finanse, Motoryzacja i transport oraz Kreatywność.

W skład grupy weszli:

– Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut

– Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG

– Karolina Karolczak / Global Promotion Director / AsstrA-Associated Traffic AG

– Magda Kołodziejczyk / Prezeska Zarządu / M+G

– Kamil Kozłowski / Partner Zarządzający / d*fusion communication

– Anna Krajewska / Wiceprezes / NBS Communications

– Eliza Misiecka / Dyrektor Generalny / Genesis PR

– Robert Moreń / Chief Communications Officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS

– Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker

– Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska

– Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI

– Małgorzata Podstawka / Brand Communication Manager / OnePlus

– Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T-mobile

– Sebastian Stępak / CEO w regionie CEE / MSL

– Justyna Szafraniec / Head of Communication / Generali Polska

– Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej”

 Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Anita Ryng, menadżerka ds. relacji z Sektorem Publicznym, IKEA Retail. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, PR miejsca, miasta lub regionu, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, NGO i sektor publiczny oraz Research&Insight.

W tej grupie znaleźli się:

– Joanna Bekker / Zastępczyni dyrektora zarządzającego / Polityka Insight

– Marcin Bodio / Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Komunikacji / MSD Polska

– Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec

– Zofia Bugajna-Kasdepke / Founding Partner / SEC Newgate CEE

– Anna Cywińska / Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji / Grupa spółek Danone oraz Prezes Fundacji Nutricia

– Agnieszka Durska / Koordynator Zespołu komunikacji i PR, Rzecznik prasowy / Polska Izba Ubezpieczeń

– Katarzyna Fabjaniak / Executive Director / Havas PR Warsaw

– Michał Fura / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / Grupa Play

– Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektor Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover

– Urszula Matej-Bil / Członek Zarządu, Marketing i Komunikacja / EPP

– Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse

– Alex Muravitski / Associate Partner, Director / Deloitte Advisory

– Artur Musiał / Director of Public & Governmental Affairs and Communication / Takeda Pharma

– Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group

– Anna Papka / Dyrektorka ds. Korporacyjnych / Shell

– Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / RES Consulting

– Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture

– Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations & ESG 3M East Europe Region

– Małgorzata Zaborowska / Partner / United PR

 Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Alicja Wysocka-Świtała, partnerka zarządzająca, Clue PR. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Event społeczny, Technologia , IT, telekomunikacja, Kultura i media oraz Medycyna i zdrowie.

W skład grupy weszli:

– Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media

– Anna Deręgowska-Watza / CEO / Planet Partners

– Natalia Długosz / Marketing & Communications Manager Eastern Europe & EMEA / Resideo

– Magdalena Dziak-Woyda / Director / FleishmanHillard

– Ewelina Głocka / PR & Communications Manager / MAX Premium Burgers

– Dorota N. Haller / Dyrektorka Marketingu Komunikacji i PR / Honor Polska oraz Wiceprezeska / IAA Polska

– Adam Jarosz / CEO / Be Communications

– Marta Jóźwiak / Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google

– Agnieszka Kępińska-Sadowska / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Centralna i Wschodnia Europa (CEE) / Haleon

– Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube

– Łukasz Niewola / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju / Grupa LUX MED

– Dorota Rakowska / Dyrektor Marketingu / Huawei CBG Polska

– Agnieszka Rzepkowska / Ekspertka ds. komunikacji

– Katarzyna Walewska-Napiórkowska / Head of Brand PR & Influence / Ogilvy PR

– Magda Zmysłowska / Przewodnicząca Rady Nadzorczej oraz właścicielka / Primum PR

– Piotr Żaczko / Communication Manager TikTok CE

– Katarzyna Życińska / CEO / 38 Content Communication

 Przewodniczącym grupy czwartej został Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji, Jeronimo Martins Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: PR korporacyjny, Media Relations, Event komercyjny, Sektor spożywczy, Przemysł i infrastruktura, a także Efektywność.

W grupie znaleźli się:

– Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland

– Sebastian Bykowski / Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PSMM Monitoring & More

– Jolanta Jędrysek / Wicedyrektor PR / Benefit Systems

– Ewa Kaczmarek / CEO / Synertime

– Ewelina Karpińska / Head of Marketing & Brand / Green Caffè Nero

– Wojciech Kądziołka / Rzecznik prasowy / InPost

– Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Weber Shandwick

– Anna Klimczuk / Head of Communications / Microsoft

– Cezary Mychlewicz / Head of Communications & Marketing / Siemens

– Hubert Niedzielski / Kierownik PR marki Volkswagen / Volkswagen Group Polska

– Barbara Paszkiewicz-Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise

– Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication

– Zuzanna Schön / Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu / Saint-Gobain Construction Products

– Sebastian Tołwiński / Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji w Europie Wschodniej, Środkowej i Południowej / UPFIELD

– Martyna Wróbel / Dyrektor Biura Komunikacji i Public Relations / Budimex

– Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

 Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Maciej Lasoń, dyrektor ds. komunikacji w Europie Wschodniej, Członek Zarządu, Unilever. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, Custom publishing oraz Uroda, higiena i wellness.

W tej grupie znaleźli się:

– Agnieszka Bacińska / Prezeska Zarządu / Walk PR

– Edyta Blachowska / Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej / Bank Gospodarstwa Krajowego

– Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong

– Radek Grabowski / Global PR Director / CD PROJEKT RED

– Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji oraz Pełnomocniczka Zarządu ds. Różnorodności i Włączania / Polpharma

– Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR

– Marcin Kasprzak / Dyrektor PR, Marketingu i ESG / ERBUD GROUP

– Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager, CEE / Medtronic Poland

– Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs

– Małgorzata Mejer / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej / Procter & Gamble w Europie Centralnej

– Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektor Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy / Nationale-Nederlanden

– Anna Simon / CEO / Komunikacja Plus PR

– Małgorzata Stasiak-Duklewska / Head of Employer Branding / Luxoft Poland

– Anna Zając / Dyrektor zarządzająca / Linkleaders

– Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender

 Szóstej grupie przewodniczyć będzie Aleksandra Chalimoniuk, dyrektorka PR, OTCF. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR communications, Kampania społeczna, PR pro bono, Moda i styl życia, a także Sport, turystyka i rekreacja.

W tej grupie znaleźli się:

– Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz

– Łukasz Jurkiewicz / Prezes Zarządu / Pan Pikto

– Monika Kaczmarek-Śliwińska / Dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX

– Marta Karwacka / Sustainability Senior Manager / Deloitte

– Małgorzata Kilian-Grzegorczyk / Prezes Zarządu / Stowarzyszenie Demagog

– Konrad Kruczkowski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / Stowarzyszenie WIOSNA

– Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication

– Ilona Lartigue / Senior PR Director CEE / Netflix

– Iga Niewiadomska / Communication, External Relationship & PR Manager / Dentons Polska

– Anna Orzech / Prezeska / Instytut Dobrej Komunikacji

– Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Rady Szkoły Liderów / Fundacja Szkoła Liderów

– Mariusz Pleban / CEO / OneMulti

– Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca / Uniwersytet Warszawski

– Izabella Rokicka / Dyrektorka Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs / Carrefour

– Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)

– Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska

– Anna Wiśniewska / Marketing and Communications Director / Skanska

W 20. edycji konkursu Złote Spinacze jury przyznało łącznie 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL. Tytuły Gwiazdy PR trafiły do Małgorzaty Mejer, dyrektorki ds. komunikacji korporacyjnej w Procter & Gamble oraz najlepszej na świecie tenisistki Igi Świątek. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji