Justyna Kowalczyk twarzą Polbanku przez kolejne dwa lata

Justyna Kowalczyk przez najbliższe dwa lata będzie nadal występować w reklamach Polbanku. Bank przedłużył z nią bowiem umowę sponsoringową, podobnie jak z całą polską kadrą narciarską.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Współpraca Polbanku z Justyną Kowalczyk od początku układała się bardzo dobrze i została doceniona przez klientów. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że chcemy ją kontynuować - mówi Kazimierz Stańczak, prezes Polbanku.

Przypomnijmy, że Justyna Kowalczyk została twarzą reklamową Polbanku w sierpniu 2010 roku, podpisując dwuletnią umowę. Od tego momentu cennikowe wydatki reklamowe banku wyniosły 130 mln zł.

Polbank informuje, że pod koniec ub.r. jego reklamy z Kowalczyk kojarzyło prawie 25 proc. ankietowanych osób, co oznacza wzrost w skali roku o 43 proc.. Natomiast rozpoznawalność samego banku wyniosła prawie 14 proc., a rozpoznawalność wspomagana - 64 proc.

W ostatniej reklamie Polbanku narciarka promowała kredyt gotówkowy oferowany przez Polbanku (obejrzyj ten spot). Kampanie z jej udziałem przygotowują agencja Addapter (kreacja) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

Obecnie współpraca Polbanku z Justyną Kowalczyk została przedłużona na kolejne dwa lata - do końca czerwca 2014 roku. Jednocześnie bank na taki sam okres prolongował umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim, w ramach której będzie wspierał całą naszą kadrę narciarzy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu