Justyna Skrzypek szefową marketingu American Lens

Nową dyrektor marketingu w American Lens, firmie należącej do Grupy Alvego, została Justyna Skrzypek, która z marketingiem branży optycznej związana jest od 2014 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Justyna Skrzypek szefową marketingu American Lens

Skrzypek będzie odpowiedzialna za stworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej oraz PR dla firmy, rozwój portfolio produktów, wprowadzenie kreatywnych rozwiązań biznesowych dla branży optycznej, a także za relacje z partnerami biznesowymi oraz dynamiczny rozwój marketingu dla niezależnych optyków w Polsce.

Justyna Skrzypek poprzednio w Grupie Essilor

Przez ostatnie 9 lat pełniła stanowisko country marketing director na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (CEE) w Grupie Essilor. Była odpowiedzialna za zarządzanie całym procesem marketingowym – rozwojem, wdrożeniem i nadzorem kompleksowych strategii B2B i B2C, w tym wprowadzanie na obsługiwane rynki nowych produktów z portfolio Grupy. Zarządzała komunikacją przy połączeniu Grupy Essilor, Luxottica i Grand Vision. American Lens jest nie tylko kolejnym rozdziałem w jej karierze w marketingu branży optycznej, ale i spełnieniem marzenia o miejscu, w którym będzie mogła wdrażać niestandardowe rozwiązania dla niezależnych optyków w Polsce.

- Z Justyną pracuję od 9 lat i bardzo się cieszę, że dołączyła do grona moich najbliższych współpracowników w naszej firmie. Jest prawdziwą kobietą-rakietą, z niepokorną duszą i milionem pomysłów na minutę. Bez jej pasji, wiedzy i determinacji marketing niezależnego rynku optycznego nie byłby tak kompleksowy i niepowtarzalny, jak jest obecnie – mówi Adam Mamok, Prezes Zarządu American Lens.

Justyna Skrzypek z marketingiem związana od ponad 25 lat. W tym czasie piastowała wysokie stanowiska zarządcze zarówno po stronie agencji (client service director mccann communication, deputy managing director w agencji Polymus), jak i firm (marketing & PR manager na Polskę i kraje bałtyckie w PUMA Poland oraz Country Marketing Director na Polskę i kraje bałtyckie w GRUPIE ESSILOR). Ma obszerne doświadczenie i wiedzę marketingową z branży reklamowej – pracowała dla polskich i międzynarodowych klientów w wielu segmentach rynku, z sektorem beauty & fashion włącznie. Jest ekspertką w budowaniu zintegrowanych strategii marketingowych.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online