Już w piątek otwarcie pierwszego na Lubelszczyźnie showroomu FITANU.COM w VIVO!

29 października w VIVO! Lublin zostanie otwarty pierwszy w regionie stacjonarny salon FITANU.COM. Odwiedzający będą mogli na żywo zobaczyć setki produktów, które dotychczas pozostawały w przestrzeni online - kultowe marki premium, nowości i bestsellery najlepszych producentów oraz szeroki sportowo-lifestylowy asortyment. Portfolio marek prezentuje się naprawdę imponująco!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Showroom FITANU.COM w VIVO! Lublin to nowy, stacjonarny koncept sieci sklepów GK Martes Sport Sp. z o.o., do jesieni 2020 roku bazujący wyłącznie na prężnie działającej platformie sprzedażowej online. Jego otwarcie nastąpi w najbliższy piątek, 29 października - będzie to nie tylko jedyny taki punkt w mieście, ale i w całym regionie. Salon zlokalizowany jest na poziomie +1 VIVO! i zajmuje powierzchnię 775 m kw.

W FITANU.COM można będzie nabyć marki premium, kultowe bestsellery i najnowsze sportowe stylizacje producentów takich jak: Nike, Puma, adidas, Craft,  Helly Hansen, New Balance, Fila, Napapijri, ASICS, Guess, Emporio Armani (EA7), Ralph Lauren, Calvin Klein, Columbia, Jack Wolfskin, Salomon, Lego Collection, Elbrus, Hi-Tec, Champion czy Karl Lagerfeld. Pojawi się tu również strefa sprzętu z rozbudowaną ofertą sprzętu narciarskiego, rowerów, akcesoriów rowerowych, skatingu, a także przyrządów fitness - znajdziemy tu m.in. marki Atomic, Salomon, Rossignol, Dynastar, Ghost, Spokey, Kross oraz Fila Skates.  

FITANU.COM w VIVO! Lublin zachęcać będzie nie tylko szeroką ofertą marek. Dodatkowy atut salonu to jego unikatowy design. Nowoczesny punkt zachwyca czytelną komunikacją, odpowiednim doborem kolorów, podziałem sklepu na działy tematyczne oraz prostą, ekskluzywną estetyką. W tak skomponowanym, przyjaznym otoczeniu klienci mogą realizować zakupy mając do swojej dyspozycji wygodne przymierzalnie oraz profesjonalną obsługę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska