JZO klientem Nieagencji

Od początku br. Nieagencja odpowiada za wykorzystanie kanałów social media w działaniach marketingowych marki optycznej JZO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
JZO klientem Nieagencji

Nieagencja jest odpowiedzialna za tworzenie i dystrybucję treści do konsumentów dla marki JZO na Facebooku, a także komunikację na specjalistycznych grupach dla optyków, optometrystów oraz studentów optometrii. Komunikacja kierowana jest na rynek polski i ukraiński. Poza tym firma wspiera JZO w kampaniach performance.

- Komunikacja B2B i B2C znacząco się różni. Mierzymy się z bardzo ciekawymi wyzwaniami, bo technologia stosowana w szkłach optycznych jest niekiedy bardzo skomplikowana do objaśnienia - mówi Małgorzata Gruszczyńska, account manager w Nieagencji, odpowiedzialna za współpracę z JZO.

JZO Polski Ekspert Optyczny to firma z 75-letnim doświadczeniem w branży optycznej, która zajmuje się innowacjami na rynku szkieł okularowych.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"