K+PR wzmacnia wrocławski dział komunikacji korporacyjnej

K+PR wzmacnia wrocławski dział komunikacji korporacyjnej. Do zespołu w ostatnim czasie dołączyli Marta Burczyk, Dawid Bartkowski, Bartosz Naskręski. Awansowały Alicja Kiełczewska oraz Agnieszka Drogosz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Dawid Bartkowski ma 7-letnie doświadczenie w branży PR. W swojej karierze zawodowej tworzył i wdrażał strategie komunikacji dla dużych marek lokalnych i międzynarodowych, działających m.in. w sektorze nieruchomości, logistyce i produkcji. Pracował dla takich brandów jak LG Energy Solution Wrocław, Bouygues Immobilier Polska, Port Lotniczy Wrocław, Robyg, GLS Poland oraz Netia. Obecnie obejmuje stanowisko PR managera w K+PR i odpowiada za kluczowe projekty dla firm z sektora przemysłowego, produkcyjnego i nieruchomości.

Bartosz Naskręski jest związany z branżą komunikacyjną od 2015 roku. Specjalizuje się w doradztwie kryzysowym, PR korporacyjnym, public affairs oraz media relations. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. pracując jako rzecznik prasowy i szef Biura Prasowego Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we Wrocławiu. Od jesieni 2021 roku związany z agencjami PR. Współpracował z firmami m.in. z sektora finansowego, energetycznego, reklamowego, medycznego oraz samorządami. Do K+PR dołączył w roli PR managera.

Z kolei Marta Burczyk dołączyła do zespołu na stanowisku cenior PR consultanta. Marta od 12 lat zawodowo związana z branżą komunikacyjną i medialną. Specjalizuje się w media relations, działaniach wizerunkowych i komunikacji kryzysowej. Przez 8 lat pracowała dla największych redakcji w Polsce, m.in. TVP, Polskiego Radia, Informacyjnej Agencji Radiowej czy Grupy Eurozet. Była odpowiedzialna za kontakt z mediami w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.. Pracując w branży kolejowej wspierała codzienną działalność biura prasowego PKP PLK i Ministerstwa Infrastruktury. Współpracowała z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie zarządzała działem komunikacji marketingowej.

Dodatkowo w strukturach firmy awansowały Agnieszka Drogosz, która jako senior advisor rozwijać będzie specjalizację prostego języka oraz Alicja Kiełczewska, która objęła stanowisko PR consultanta i buduje swoje doświadczenie z zakresu PR inwestycyjnego w strukturze Dawida Bartkowskiego. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-komunikacja-plus-jak-dziala-k-group ##

K+PR ma oddział we Wrocławiu

Wśród klientów, z którymi na co dzień pracują eksperci z Wrocławia, wymienić można takie firmy, jak Koleje Dolnośląskie, Wroclavię, Endress+Hauser, Dom Development, Capchem. Zespół realizował również projekty dla Polskiego Związku Pracodawców Ochrona oraz Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii.

Wrocławski dział korporacyjny K+PR zajmuje się głównie PR inwestycyjnym, projektami społecznymi oraz obsługuje klientów z branży produkcyjnej, przemysłowej i transportowej. Liderem działu jest Anna Jagodzińska, consulting director K+PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów