K2 będzie reklamować letnią ramówkę VIVA Polska

Agencja K2 przygotuje internetową kampanię reklamującą letnią ramówkę VIVA Polska. Zlecenie zdobyła w przetargu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

K2 odpowiada za koncept kreatywny oraz kreacje najbliższej kampanii internetowej stacji VIVA Polska, wspierające letnią ramówkę stacji. Akcja rozpocznie się w lipcu.

W przetargu zamkniętym K2 wygrała z czterema innymi agencjami. - Zaprezentowała koncept najlepiej odpowiadający na nasz brief - opisuje Magdalena Adamska, dyrektor programowy VIVA Polska.

K2 pracowała już dla VIVA, realizując m.in. kampanię reklamującą program „Łowy Króla Disco”, a także dla MTV, drugiego kanału z portfolio Viacom International Media Networks.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu