K2 dla Volkswagena w internecie

Agencja K2 wygrała przetargi na obsługę w internecie marki Volkswagen - zarówno modeli osobowych, jak i użytkowych. Umowę podpisano na trzy lata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od początku listopada K2 odpowiada za opracowanie i realizację strategii obecności w internecie marek kilkunastu osobowych i użytkowych modeli Volkswagena. Agencja zajmuje się stałą obsługą serwisów volkswagen.pl i vwuzytkowe.pl, przygotowywaniem stron produktowych oraz kreacją i produkcją materiałów reklamowych. Ponadto odpowiada za kampanie sprzedażowe i promocje oraz kanał marki na YouTubie.

K2 zdobyła to zlecenie w dwóch osobnych przetargach (dotyczących modeli osobowych i użytkowych), w których brały też udział cztery inne agencje.

Poprzednio obsługą Volkswagena w internecie zajmowała się agencja Face to Face.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska