K2 Media wypromuje na Facebooku film „Kamienie na szaniec”

Należąca do Grupy K2 interaktywna agencja mediowa, na zlecenie Monolith Films, zadba o promocję filmu „Kamienie na szaniec” na Facebooku. Premiera adaptacji powieści Aleksandra Kamińskiego planowana jest na marzec 2014 roku. Strategią i przeprowadzeniem działań zajmie się zespół K2 Social.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach strategii promocji ekranizacji filmu w reżyserii Roberta Glińskiego na Facebooku powstaną fanpage poświęcone filmowi i głównym bohaterom. Głównym kanałem komunikacji będzie profil https://www.facebook.com/KamienieNaSzaniec. Film na którym pojawiać się będą materiały dotyczące filmu, wywiady z aktorami, fotorelacje z planu zdjęciowego oraz unikalne materiały video. Część narracji prowadzona będzie przez głównych bohaterów filmu.

Obok materiałów promujących film na fanpage „Kamieni na szaniec” wykorzystane zostaną materiały fotograficzne obrazujące życie Warszawy pod okupacją niemiecką pochodzące ze zbiorów Narodowego Archiwum Cyfrowego.

„Kamienie na szaniec” to adaptacja powieści Aleksandra Kamińskiego opowiadająca o losach harcerzy walczących w Szarych Szeregach. Film w reżyserii Roberta Glińskiego wejdzie do kin w marcu 2014 roku. W rolach głównych wystąpią: Tomasz Ziętek („Rudy”), Marcel Sabat („Zośka”), Kamil Szeptycki („Alek”). W rolach drugoplanowych na ekranie pojawią się m.in.: Danuta Stenka, Artur Żmijewski, Andrzej Chyra, Krzysztof Globisz, Marian Dziędziel czy Olgierd Łukaszewicz.

Zwiastun teaserowy firmu dostępny jest pod linkiem: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xdF4xDe0eWk 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą