Odświeżenie strony internetowej Peugeot Polska zrealizowanezostało na podstawie ankiety przeprowadzonej pod koniecpoprzedniego roku wśród klientów firmy i użytkowników witryny.Wyniki badania stały się wytycznymi w pracy agencji K2, która w tymprojekcie współdziałała z globalnym partnerem dealera LesArgonatues.
W zmienionym serwis Peugeot Polska użytkownicy mogą szeregowaćsamochody produkowane przez tą firmę pod względem ceny, spalania iemisji dwutlenku węgla. Natomiast dzięki połączeniu showroomu zkonfiguratorem i cennikiem internauci zyskali możliwośćskonfigurowania wybranych modeli, obliczenia kosztów finansowania,porównania silników. Nowy serwis zintegrowano też z systememrezerwacji jazdy próbnej, na którą można zapisać się wwitrynie.
Strona zawiera także wiadomosci o realizowanych przez PeugeotPolska usługach, renomowanych dealerach oraz ofercie skierowanej dofirm i klientów indywidulanych. Sekcje informacyjną uzupełniają,porady, promocje i butik z akcesoriami.

Dostępna pod adresem www.peugeot.pl strona zyskała nowydesign, którego rozmiar pozwala umieszczać w serwisie dynamiczneanimacje. Uruchomiono też sekcję poświęconą plikom video, któremożna oglądać w trybie pełnoekranowym.











