K2 podsumowuje 2004 rok

W minionym roku, K2 Internet S.A. podwoiła wynik finansowy, pozyskała kilkunastu klientów, zdobyła 7 nagród i wyróżnień reklamowych oraz rozwinęła współpracę z partnerami technologicznymi

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zarząd K2 Internet S.A. przedstawił wczoraj sprawozdanie z działań i wyników finansowych spółki za 2004 rok.

Według danych przed audytem, K2 osiągnęła w ubiegłym roku sprzedaż na poziomie 6.348 tys. zł, co oznacza 15% wzrost w stosunku do 2003 roku. Wynik EBITDA spółki wyniósł 0,7 mln zł i był ponad dwukrotnie wyższy w porównaniu z rokiem 2003. W ostatnim kwartale K2 osiągnęła blisko 2,5 mln przychodów i jest to najlepszy wynik kwartalny w historii firmy.

W 2004 roku K2 kontynuowała obsługę wszystkich kluczowych klientów, w wielu przypadkach doprowadzając do znacznego rozszerzenia zakresu współpracy. Za duży sukces spółka uznała przejęcie całej obsługi BTL Club Nokia w Polsce.

K2 pozyskał kilkunastu klientów: AIG TFI, BGŻ, Coca-Cola, Discovery, FUJI Film, Link4, Multibank, PZU Życie, SANITEC Koło, Skandia oraz US Pharmacia. Na szczególną uwagę zasługuje paneuropejski, obejmujący zasięgiem 17 krajów, projekt dla URSA - lidera rynku materiałów izolacyjnych. Do ważnych wydarzeń związanych z budowaniem unikalnych relacji  z klientami K2 należało przejęcie obsługi e-marketingowej firmy Peugeot Polska.

W 2004 roku K2 uzyskała rekordową w swojej historii liczbę 7 nagród i wyróżnień na konkursach reklamowych.

W 2004 roku spółka koncentrowała się na budowie technologicznych podstaw dalszego rozwoju, dokonano znacznych inwestycji w infrastrukturę IT oraz oprogramowanie.

Do oferty wprowadzona została unikalna usługa outsourcingu krytycznych systemów  e-marketingowych - K2 Managed Hosting, który powstał przy współpracy z ATM S.A.W kooperacji z polskim oddziałem RedDot Solutions, K2 uruchomiła Centrum Rozwiązań RedDot. Z kolei, wspólnie z firmą Microsoft, K2 rozwija ofertę w obszarze portali korporacyjnych, finalizując prace nad pakietem rozszerzeń do Microsoft SharePoint Portal Server 2003.

W 2004 roku, K2 rozszerzając zakres świadczonych usług e-marketingowych, utworzyła zespoły ePR  i e-commerce. Bazując na unikalnych kompetencjach, zespół ePR zrealizował internetowe projekty wizerunkowe dla takich klientów jak Michelin czy PZU Życie. Zespół e-commerce doprowadził m.in. do wdrożenia sklepu internetowego Nokia.

W drugiej połowie 2004 roku dokonano zmiany wizualizacji marki. K2 odświeżyła swoje logo, uruchomiła nową witrynę internetową, a także wdrożyła nową strategię komunikacji firmy.

Doszło również do zmian w organizacji K2. Grzegorz Kurowski, dotychczasowy Dyrektor Marketingu, objął stanowisko Dyrektora Konsultingu i Rozwoju, wiążące się z odpowiedzialnością za rozwój nowych produktów i usług K2, pozyskiwanie oraz rozszerzanie współpracy z klientami agencji oraz komunikację spółki. W skład Działu Konsultingu i Rozwoju weszli również: PR Manager Grzegorz Mazurek, zajmujący się promocją i wizerunkiem K2 oraz usługami ePR dla jej klientów, a także Młodszy Konsultant Katarzyna Wiśniewska. Dodatkowo, do działu IT, dołączył Michał Nowak - IBM WebSphere Engineer, pracujący przy projektach opartych o platformę handlu elektronicznego IBM.

Biznesplan na rok 2005 zakłada osiągnięcie 8 mln przychodów i EBITDA na poziomie 1 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"