K2 Precise wygrywa przetarg Volkswagena

Volkswagen Group Polska powierzył agencji K2 Precise (Grupa Fabrity, dawniej Grupa K2) obsługę marki Volkswagen Samochody Osobowe w zakresie digital customer journey. To kolejny przetarg dla tego klienta wygrany w ostatnim czasie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
K2 Precise wygrywa przetarg Volkswagena

Współpraca K2 Precise z marką Volkswagen dotyczy optymalizacji doświadczeń użytkownika w sieci. Obejmuje wsparcie i rozwój customer journey na całym lejku zakupowym oraz pozakupowym, jak również automatyzację marketingu, personalizację contentu i analitykę. Współpraca ma charakter zarówno marketingowy, jak i technologiczny. K2 Precise odpowiada również m.in. za serwisy internetowe marki i dealerów, aplikacje zewnętrzne oraz analitykę w oparciu o rozwiązania Adobe.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej decyzji o wyborze K2 Precise jako partnera w przetargu. Ich racjonalne i pragmatyczne podejście do digitalowej ścieżki klienta, oparte na szerokim doświadczeniu pracy z wieloma klientami, dało nam poczucie, że to dobry wybór. Analiza digitalowej ścieżki Klienta, przeprowadzona przez K2 Precise w pełni uwzględniała naszą specyfikę na tle branży motoryzacyjnej. Ich umiejętność identyfikacji pain points, zwłaszcza w kontekście samochodów elektrycznych, dokładnie trafiła w nasze potrzeby. Ponadto, K2 Precise ma szerokie doświadczenie w obszarze e-commerce, co dla Volkswagen Group jest niezwykle istotne w najbliższej przyszłości. Rozumieją, jak znaczący może być ten kanał komunikacji z klientami i jak wykorzystać jego potencjał - skomentował Michał Karpiński,  digital media manager marki Volkswagen.

W lipcu Volkswagen Group Polska po przetargu powierzył K2 Precise prace w zakresie optymalizacji digital customer journey dla marek Seat & Cupra.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii