K2 tworzy dział marketingu szeptanego

Agencja K2 uruchamia dział do realizacji kampanii marketinguszeptanego. Nową strukturą będzie kierował Adam Szudra.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Uruchamiany przez agencję K2 dział word of mouth marketingowybędzie się zajmował planowaniem i realizacją kampanii marketinguszeptanego - zarówno w internecie, jak i innych mediach. Strukturabędzie obejmować kilkuosobowy zespół, który wkrótce rozpocznierealizację działań dla pierwszego klienta.

Na czele nowego działu K2 stanął Adam Szudra, obejmującstanowisko WOMM business development managera. Szudrawcześniej pracował jako senior account manager w agencjiHarder&Harder WOM Experts, gdzie kierował działem clientservice i realizował projekty z obszaru marketingu szeptanego m.in.dla: Nivea Polska, Grupy BZWBK - Commercial Union i Polpharmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela