Firma zainwestowała 700 tys. zł, co pozwoli jej na znaczne poszerzenie zakresu działalności. Zajmie się m.in. outsourcingiem całych systemów marketingowych, w tym np. sprzedażą usług bankowych przez internet, a także e-commerce czy public relations on-line. Środków na rozwój dostarczyli akcjonariusze - fundusze bmp i CEEV oraz członkowie zarządu agencji. Fundusze bmp AG i CEEV zwiększyły zaangażowanie o 500 tys. zł, obejmując tym samym 41 proc. akcji. Pozostałe 200 tys. zł pochodzi od założycieli i członków zarządu. Teraz agencję czeka ostatni etap ekspansji - wzmożona rekrutacja. Z danych nie zatwierdzonych jeszcze przez audytora wynika, że w ubiegłym roku sprzedaż K2 Internet przekroczyła 6,3 mln zł, a EBITDA 0,8 mln zł.
K2 wpływa na nowe wody
Interaktywna agencja K2 Internet jest gotowa do startu na nowych kierunkach












