W kampanii reklamowane są różne rodzaje wyjazdów (w pierwszej odsłonie są to wycieczki objazdowe, egzotyczne i oferty last minute) zestawionych w autorskich rankingach przygotowanych przez Wakacje.pl. Bohaterem reklam jest Wojciech Tremiszewski, znany m.in. z występów kabaretowych.
- Nasz pomysł to krótki, bardzo bezpośredni przekaz do widza, którego nie tylko zapraszamy do odwiedzenia serwisu i rezerwacji wyselekcjonowanej, sprawdzonej oferty, ale puszczamy do niego oko. Spoty mają zaskakiwać, intrygować i rozbawić - opisuje Katarzyna Walczak, dyrektor ds. reklamy i PR w Wakacje.pl.
We wrześniu br. serwis Wakacje.pl odwiedziło 301,4 tys. realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Kampania obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne z oferty TVN, Polsatu i TVP), kina Helios oraz internet. Potrwa do końca br., z największym natężeniem na przełomie listopada i grudnia.

Produkcją spotów zajęła się agencja G58, a za planowanie i zakup mediów we własnym zakresie odpowiada zespół Wakacje.pl.











