Wiosną Polsat pokazywał dziewiąty sezon „Kabaretu na żywo”, po raz drugi cykl oglądać można było pod marką „Kabaret na żywo. Klinika skeczów męczących”. Średnia widownia audycji w okresie od 7 marca do 16 maja br. (w niedziele o 20.00) wyniosła 1,80 mln osób, co przełożyło się na 12,20 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 11,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek. Oglądało go 2,04 mln osób.

Dla porównania, pokazany w tym paśmie wiosną ub.r. „Kabaret na żywo. Przystanek radość” śledziło 1,78 mln osób, co przełożyło się na 11,10 proc. udziału w 4+, 10,73 proc. w 16-49 oraz 11,78 proc. w 16-59. Kabaretowy program zyskał 20 tys. oglądających.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nasz-nowy-dom-ogladalnosc-16-sezon-kiedy-nowe-odcinki,7170186129557633a ##
Polsat w paśmie nadawania programu „Kabaret na żywo. Klinika skeczów męczących 2” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 z udziałem na poziomie 15,64 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „Stulecie Winnych” i „To był rok!”. Trzeci był TVN (7,77 proc.; gł. „MasterChef Junior”), a czwarta - TVP2 (4,21 proc.; „Postaw na milion” oraz filmy).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był stacją drugiego wyboru.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji kabaretowego cyklu wyniosły 36,53 mln zł. Rok temu program na reklamach zarobił 23,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-przyjaciolek-17-sezon-serialu-sledzilo-1-23-mln-widzow,7170186119997569a ##
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.

W wiosennych odcinkach oprócz prowadzących - Kabaretu Skeczów Męczących, na scenie występowali Monika Dryl, Adrianna Borek i Kabaret K2. Do ekipy dołączył na stałe Kabaret Moralnego Niepokoju, który stworzył tzw. „cotygodniowy sztab kryzysowy”, według pomysłu Roberta Górskiego.
Za oprawę muzyczną każdego odcinka odpowiadał zespół Enej.











