Jesienią Polsat pokazuje 15. sezon „Kabaretu na żywo”, tym razem cykl oglądać można pod marką „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni 3”.
Średnia widownia audycji w okresie od 10 do 24 września br. (w niedziele o 20.00) wyniosła 1,22 mln osób, co przełożyło się na 9,50 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 8,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,76 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek. Oglądało go 1,30 mln osób.

Dla porównania, pokazany w tym paśmie jesienią ub.r. „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni 2” śledziło 1,67 mln osób, co przełożyło się na 11,78 proc. udziału w 4+, 10,56 proc. w 16-49 oraz 12,15 proc. w 16-59. Kabaretowy program stracił 450 tys. oglądających.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nasz-nowy-dom-ogladalnosc-21-sezon-elzbieta-romanowska-zwolniona-katarzyna-dowbor,7169480594598017a ##
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-przyjaciolki-22-sezon-odchodzi-anita-sokolowska,7169480610723457a ##











